ONYTTIGA DAGEN

2008-09-02 | 20:51:32 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Ätit flera eldorado billiga kakor,en mars och nio godisar, woho fetto,fetma. Har iaf gått 3 promenader idag, dessutom kommer jag inte gå upp i vikt utav det som tur är! Jag har lite småångest för imorgon men det ska nog gå bra! I morgon ska jag äta tacos till middag mums!!!! Tacos är det godaste. Du får vara onyttig, det är okej det får du!

Nu ska jag inte skriva några mera trista inlägg idag, pusspusspuss.


panda

tacos är bäst.

2008-09-03    20:37:13    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback