Onsdag

2008-09-03 | 12:12:37 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Tråkigt.
Jag är trött och less som vanligt?
Ensamt.

Drömde att pappa dog inatt, ganska negativ dröm om man säger så, drömde även en mystisk dröm om en internetvän.
Har projektarbete om 50 min och då ska vi bestämt vad vi ska göra, jag har ingen aning om vad jag vill göra, ehe, man borde ha mer tid på sig osv.

Det är de som pratar med göteborgskt dialekt här och det låter roligt, men det är inte min favoritdialekt, det ska vara skånska eller något annat roligt :D.

Ha en bra dag alla, PUSS!

------------------

Ensamhet,Tankar, Ensammen.

Regn. Tråkigt liv. Känslor. Närhet.

"Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt 
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak 
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger: 
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 

Aahh, aahh

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig 
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå
Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå

Aahh, aahh
Aahh, aahh
Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont"

Säkert, är så sjukt bra, fast de gör en deppig, men jag älskar den där låten speciellt det kommer bara leda till nå`t ont meningen.


Brandon Lee

Jag drömde om att jag dog i natt,men nää, sån´t tur hade man inte,klockjäveln väckte en kvart i sju, sen dess har man däremot varit död hela dagen, zombievibbar över det hela,som att få en blöt kindpuss av din favoritmoderat Gollum,sagan om den överspända ringmuskeln. Ha det fint.

2008-09-03    14:42:57    http://deaddogdump.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback