Love hurts/en historia om en gång när jag blev dumpad

2008-09-11 | 12:17:29 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

http://www.youtube.com/watch?v=-cV03fwZbmc

Love hurts-Jill Johnson. När mats hade dumpat mig sa min syster love hurts,precis vad det gör. Jag minns den dagen så väl, det är snart exakt 3 år sedan det tog slut, jag minns allt så väl fortfarande. Vi satt inne på UH,jag visste ingenting, han tog trocadero jag med, men denna gång tog han inte den där havrekakan vi alltid brukade ta, av någon anledning fikade vi alltid lika. Han började berätta,jag ville gå därifrån. Han gav mig en kram och jag cyklade hem, la mig på soffan i köket,grät och grät. Mådde sämre än sämst, första gången jag blev dumpad var den värsta. Jag mådde så sjukt dåligt efteråt..

-

I dag är jag hemma igen,nyser och nyser,hostar, är snorig och halvhes. Men nu börjar det bli bättre i alla fall. Hoppas det har blivit bättre tills på lördag .Vill ju till Umeå med Carro, det skulle få vara roligt att komma bort härifrån, än om det bara är för några timmar. I morgon ska vi se på dockteater det ska bli roligt.

Snart ska jag rasta hunden,eller snart och snart, om någon timme kanske. Jag hatar att känna mig sjuk. I kväll ska jag lägga mig 22.00 för att orka upp i morgon. Få sova massor. 

 Puss.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback