Låtsas

2008-09-04 | 15:45:24 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Om jag låtsas kanske allt blir bättre. Kanske jag mår bättre. Jag skulle vilja en sak här i världen må bra,vara fri, harmonisk,lycklig? 

Jag skulle inte vilja vara så jävla ensam, gå hem direkt när skolan slutat och vara ensam,samma visa varje dag, förutom ibland när jag träffar någon vän. Jag vill inte tycka att min kropp är äcklig och tjock ,men det är den, så då tycker jag det ändå.

Jag vill ha en allt i allo vän och jag vill ha inspiration och inte frustration inför skolan,ångest jämt, ångest inför mycket.

Jag vill bara kunna vara glad, för något? Vad vet jag inte dock. 

Puss.


xFlarex

"Jag har varit vilsen, Lisa

Allt har gått helt åt skogen

Med mina stora drömmar

De flög som satelliter"



Sorgligt men sant, men en bra låt i alla fall, hörde den för första gången idag. Har du inte hört den än kan du göra det här: UaHQGU" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=UkBwUaHQGU (börjar efter 2:30)



eller ladda ner den här:

0.mp3" rel="nofollow">http://podradio.nu/download/773980.mp3



Hoppas att du mår bra! Kram! :*

2008-09-06    21:20:32   
xFlarex

Åh, förresten... Jag kände likadant när jag var i din ålder, förutom det där med att du tycker att din kropp är äcklig och tjock (vilket den inte är), men jag kände mig ful och allmänt oattraktiv. Jag önskar verkligen att jag kunde säga helt säkert att det kommer att gå över, av sig självt, men det kan jag inte. För att efter att ha gått ett par steg framåt och några bakåt är jag tillbaka igen mer eller mindre där jag började. :(



Jag håller i alla fall tummarna för att du kommer ur det där snart. Jag vill inte att du ska må dåligt.



Ta hand om dig vännen! <3

2008-09-06    21:36:34   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback