Kvällsmys med ballerinakex,troacadero,sex and the city,massa godis och massa fisar.

2008-09-06 | 22:25:31 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Sen igår har min mage vart crap, men nu är den snäll igen, men min syster+ robert och jag, blir mycket fisar tillsammans det! I går skjutsade jag min syster på min cykel 2 km, det var jobbigt, svettigt men roligt! :D

Hittade även en 5 krona igår,det var trevligt, umgicks med finaste carro och det var finast som vanligt, såg massa kläder jag vill ha, när jag fyller år.

I dag upptäckte jag en sjuk sak på mitt bankkort, någon har satt in 3000 kr på mitt konto, som inte är mina,så jag ska gå till banken och fixa det.

Nu ikväll så gör vi det som rubriken visar. Jag måste cykla hem sedan i mörkret ifall jag inte somnar i soffan, jag hatar att cykla i mörkret eller att gå. För det ger mig panikångest,panikångest. Jag hatar panikångest. Då börjar jag bara gråta. Sen går jag och lägger mig när jag kommer hem, eller sätter mig vid datorn och blir ännu räddare. Sån är jag, jag tror flera är såna.

Påtal om ingenting så börjar jag bli förkyld och jag hatar det,jag är hes,hesare,hesast :(.
Nu ska jag dricka the` och kanske se ett till avsnitt av sex and the city, det är grejjern det <3
Älskar sex and the city.

Men nu snuskar de bara :( bajskorvar, min syster o hennes gubbe alltså buhuhu.

I morgon måste jag plugga,usch, vill sova ut också.
Tack för den fina kommentaren mina fina internetvän xflarex i förra inläggen <3.

PUSSAR!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback