Jag äter chips och dricker te

2008-09-30 | 19:16:29 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Ganska dålig kombination och man blir fet av chips. Men Olws Dill och Gräslök är mumsigast! Fast Sour cream onin är också mumsigt. Jag sov nyss nån timme,jag är tröttis och vill sova mer. I dag har jag läst igenom hela manuset,känner mig duktig!

Försökte göra klart nutidakonsten också men hittade inte alla frågor,så jag sket i några,ska ju ändå gå igenom det sen.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. PUSS


circus em

åh, tack tack tack.

jag blir lika glad varje gång du säger det!



kärlek

2009-03-28    12:48:09    http://obstinate.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback