Fredag

2008-09-19 | 10:32:32 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I dag är det skoljoggen oj så pepp! Har svenskalektion och ingenting att göra, värdelöst,hej!

Men när jag slutat så är det helg iaf :):

------------------------------

Promenerade skoljoggen 1 mil blir det sammanlagt. Fick ont i fötterna. Glömde nycklara på skolan men när jag kom tillbaka var de kvar i hänglåset iaf.

Hoppas ni alla får en finfin kväll. Jag ska nog ägna min kväll åt lite film Puss!:*




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback