Faller isär

2008-09-21 | 00:29:33 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Second hand filmer är det bästa.! Köpte 3 filmer idag för 30 kr, 10 kr st alltså. 

Klassfilmer, speciellt tillsammans, den är helbäst!:D.

Ätit onion&cheese chips idag, pringles, de är de bästaste alltså, sen började jag tänka på arvika. Vi hade knappt ätit något på hela dagen sen åt vi massa onyttigheter i regnet, det var göttigast!

Såg på Tillsammans nu ikväll och jag började gråta för den är så underbar! Nu är helgen redan slut igen och det är värdelöst. Den går så snabbt. Man hinner knappt med!:( Ska ta en långpromenad imorgon (runt båda sjöarna) Ifall det inte är dåligt väder. Jag skiter i om jag blir mer förkyld igen. Det är bara så skönt att promenera bort ångesten.

Eller ja försvinna i musiken, det är skönast. Borde dock byta ut musik på mp3n men orkar inte. Nu är det mindre än 2 veckor tills jag blir 18, får köpa snus,cigaretter och folköl. Komma in på krogen, woho. Måste styra upp så det blir någon fest,bjuda folk osv, heh.

Puss!

.

Fotograf:Caroline




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback