Dubbla sockar

2008-09-08 | 10:23:03 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Men mina fötter fryser ändå. Justn u undrar jag vart är den? Kan den inte bara komma, så slipper jag den resten av månaden, jag blir orolig när den är på vift, hah. Ska gå och se på tv nu eller någon film. Sen ska jag rasta hunden om några timmar och då ska jag ha massa,massa kläder på mig, för att inte frysa eller bli sjukare :>. 

 

Gammal bild, bara för att ljus är mysigt!

 

Saknar mitt röda hår, det var lovely, fast har ju rött nu också,men jag saknar mitt knallröda hår, fast ska ha hennarött ett tag till bara för att det är bra för håret, hoppas kawaiidesign får in stargazer knallröd snart bara.

Den där dagen kände jag mig snygg för jag blev sminkad på make up store.

Fotograf:Susanne min vän <3

I dag är en sån där dag då jag skulle vilja ligga och kramas och se på film, det vore mys. 

 




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback