"Du har inte en aning om att jag tänker på dig precis just nu"

2008-09-22 | 22:03:36 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Slappdag, jag har fått en ny passion det kallas naturgodis. Det godaste som finns! Jag längtar till nästa helg för då blir det fest. Hoppas folket jag bjudit vill komma bara. Hoppas jag har fått min hårfärg då och mina nya svarta eyelashes <3. Då ska jag vara elegant och dricka vitt vin.

I morgon har jag sovmorgon, skönskönt,vet dock inte om vi har rep halv tio,så tänker dra till skolan då och ifall vi har rep så har vi det. Annars blir det jobbigt med håltimme i flera timmar, så då åker jag hem igen bara helt enkelt.

Jag är rätt less på allting precis just nu. Jag är rätt less på det mesta och blev ingen långpromenad idag heller. Får bli någon annan dag istället. Imorgon ska jag nog spendera lite pengar, för blir nog ingen resa till helgen, jag som tänkte vara spontan och lite wild and crazy.

Puss.


Jonas

Ska du också ha fest nu till helgen? Det ska jag med!

Vin är det godaste helt enkelt!!!!

Saknar dig, PUSS!

2008-09-22    22:58:39    http://www.taza.se
panda

jag lever för mitt naturgodis. helt klart bäst

2008-09-23    17:37:26    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback