Dåligt samvete

2008-09-23 | 21:55:23 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Jag har inte promenerat något idag, fick skjuts hem från skolan, så jag har dåligt samvete. Min långa promenad måste verkligen bli av snart!

Jag är rädd för att folket jag har bjudit på min fest inte kommer komma, vet 4 st som ska komma än iaf. Hoppas alla kommer som jag har bjudit, då skulle jag bli gladast.

Fick min röda hårfärg idag, så snart blir det klippning och färgning, woho! Jag har även dåligt samvete över att jag inte kommit i gång med mitt projektarbete. I morgon minsann ska jag ta tag i det!

Tänker på dig. Puss.


panda

jag hande gärna kommit, om du inte bodde sådär 100 mil ifrån mig! :*

2008-09-24    18:23:26    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback