Ångest

2008-09-21 | 22:23:42 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Snart flyttar Susanne härifrån.En utav mina bästa vänner. Jag faller isär ännu mer. Ensamheten kommer bli ännu större. Jag blir bara svagare och svagare för varje dag som går känns det som.. I morgon ska jag nog tröstshoppa lite eller så drar jag till Stockholm snart. Skulle verkligen behöva det för att få träffa en fin människa. Han är så fin.

Fast tänkte ju inte dra dit först på höstlovet. Men jag får se hur jag gör. I dag blev det ingen långpromenad den får bli av i morgon istället. Faller isär. Jag vill inte må dåligt,men det går inte att göra något åt. Jag är bara så less på allting. Skulle mest bara vilja ligga under täcket och se på bra filmer och slippa tänka. Slippa göra saker och ting för ett tag. Gråta ut allt.

Men det jag saknar mest av allt är kärlek. Jag vill vara älskad. Ha någon att vakna upp bredvid, gosa med, prata med, göra allt och ingenting med. 


carro

du vet att du alltid har mig! <3

och även om jag inte alltid kommenterar så läser jag din blogg mer eller mindre regelbundet!

<3

2008-09-30    11:10:36    http://ettstortallvar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback