747

2008-09-13 | 20:52:08 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

http://www.youtube.com/watch?v=FbYXxDYLbDU dålig bild kvalla men bra ljud kvalla. Minnen, arvika i år kent <3. Umeå idag det var fint, men pallade inte att åka på kräftgrejjset. Så nu sitter jag bara här och fryser massor. Men har två tjocktröjor på mig iaf. Snart är helgen slut igen och till veckan blir det jobbigt,ska vara markör flera dagar i rad för civilförsvarets dagarna. Tråkigt... Helgerna går alldeles för snabbt också bara rinner iväg. Jag orkar inte.

Inatt tänkte jag på att många människor är spännande. En kille som jag var intresserad av förut som är massa söt, skulle jag vilja lära känna. Men vet inte hur. En annan kille som är alldeles,alldeles för smart för sitt eget bästa är också en spännande människa och killen som jobbar på den där klädbutiken är spännande, hoppas jag vågar prata med de någon gång...

Umeå var som sagt fint, blir nog Umeå snart igen. I morgon ska jag nog beställa knallröd hårfärg <3 .ORGASM! :D. Jag älskar knallrött hår det är så fint. :*

Fin dag men värdelös kväll. Får skylla mig själv hade kunnat dragit på kräftskivan, men jag pallade inte som sagt var...  Puss!:**

 

(Blev inte så nöjd med bilden,alla andra bilder Carro tog blev finare med hennes kamera) 

Bakrunden var iaf fin.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback