-

2008-09-28 | 15:04:45 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Det blåser ute. Jag har ångest. Jag vill vara kär. Jag vill vara älskad. Igår spenderade jag pengar, det var jag värd. För jag behövde nya kläder. Mitt hår har blivit rött och kortare jag gillar det. Snart fyller jag år. Ikväll ska jag träffa Susanne och hennes pojkvän och se på film. Sen hoppas jag de kommer på min fest. Annars blir det sista gången innan hon flyttar. Jag får träffa henne.

Jag måste ta tag i saker och ting. Lära mig släpp. Men det funkar inte på mig. Hatar att allt ska vara så jobbigt. Igår var en fin dag. En ganska lyckad kväll på det stora hela. En ganska lyckad kväll på det stora hela. Träffade fina vänner på stan och umgicks med Carro en stor tid utav dagen, med finaste syster och Robert. Det var fint.

 

Höst är fint,löv är fina!

Tiden går alldeles för snabbt nuförtiden,jag hinner verkligen inte med. Jag hinner inte med någonting. Jag hinner knappt leva. Jag vill ta en lång promenad med någon. Jag skulle vilja hinna massor. Orka med massor. V.41 har vi vårt första prov, det kommer nog gå bra. Om jag pluggar massor så.

Fika på blåbär, det var mumma.

Såg en bra film igår, Candy, med heath leadger, så tråkigt att han dog. Han var en så himla bra skådespelare,verkligen!

Nåväl,hoppas ni får en fin dag.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback