Torsdag

2008-10-23 | 12:14:45 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Slappdag 2 lektioner av 4  pga ingen lärare.  Snart idrott, usch!. Sen  ska   jag sätta in pengar, köpa blutsaft och träffa Susanne. Börja packa lite borde jag göra idag också. Jag är sjukt trött och det är kallt ute och igår blev jag glad av ett sött  sms.Söta sms är bäst. De förlänger dagen.

-----

Skulle träffa Susanne men hon hade magvärk, carro hon kunde inte,dålig dag. Kanske blir bio med pappa ikväll men tror inte det... Glömde köpa creme fraiche till maten woho.  Tråkdag detta varit faktiskt. Synd att hon flyttat så man inte kan ses när man vill heller och kan.. Så får träffa henne nästa gång hon kommer upp. Det dröjer nog.

-

Såg patrik 1,5 idag, rekommenderar den massa bra film! :D. Snart ska jag nog sova eller jag vet inte när och sen är det redan fredag,det blir en fin dag. :)


Jonas

Åh, jag såg också den idag :D Den var ruskigt bra ;D

2008-10-23    21:29:40    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback