Tisdag

2008-10-14 | 11:39:39 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

I dag så tog jag "sovmorgon", så som man gör ibland, när man inte orkar ta sig upp, ska till skolan om en timme för då har jag 2 lektioner. Sen ska jag vara duktig och dra till banken för att kirra med nytt bankkort. Sen vara snällast och baka kaka till mamma som fyller 46 år idag, GRATTIS på mamma! Ikväll blir det Djurensrätt möte på sliperiet, ska bli spännande och kul.

Hoppas ni får en fin dag och jag skäms lite för att jag tog sovmorgon,men jag har ju hela 3:an på mig att komma igen den kursen, så det är lungan.

----------------------------------

JÄTTETRÖTT,JÄTTETRÖTT,jag håller på att somna, jag vill bara sova, men ska på djurrättsmöte, sen får jag sova, men det kommer jag inte göra. För jag kommer prata med finaste istället. Ehehhe. Jag är så sämst.  Måste lägga mig i tid ju.  Snart får jag mitt nya bankkort skönskönt, innan helgen sa han . Snart är kakan klar och snart ska jag äta god middag. Snart ska jag rasta hunden. Massor med snart. Du är finast och jag ska berätta det för dig när vi ses, vilket som är snart.

 

PUSSPUSS.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback