Stereotyp

2008-10-01 | 12:59:34 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Nu har jag gjort min projektplan och ska börja arbeta, vet inte hur jag ska gå tillväga bara. Lyssnar på Scarlet Johansen på hög volym och allt är fint för en liten stund. Har gjort bort veckans läxa iaf det jag har kunnat. I morgon ska jag vara duktig och städa och jag har gjort en tipsrunda, hah, så jävla roliga frågor :D, vet dock inte om den som har minst eller flesta poäng vinner,jag får se :D.

Imorgon är det Cooper testet och det ser jag verkligen inte framemot, men denna gång ska jag vara med, så jag får känna mig nöjd efteråt och så.

På fredag fyller jag äntligen år, det kommer bli finfint, kommer vara med I öa också, pinsamt :), me såklart man måste vara med :P.

Ha en fortsatt fin dag alla. Puss.

-------

Idag ska jag äta tråkmiddag risgrynsgröt och jag börjar bli trött nu. Det regnar ute också, bajsbajs. Jag borde arbeta, men har faktiskt kommit en vart nu :).

 


Jonas

Vad ska du göra för projektarbete?

2008-10-01    16:22:36    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback