Onsdag!

2008-10-15 | 18:08:01 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Var ju massa trött men kunde inte somna,onödigt. Cyklade intill stan och umgicks med Isabelle finfint. Lyssnar på Markus krunegård mums, i morgon har jag bad hej ångest. Jag är pigg nu och jag tänker på dig för mycket.  Så mycket så att jag vill hålla din hand. Så mycket att jag vill dricka te med dig. Påtal om te påste smakar skit, ska vara riktigt te, drack nyss jordgubbste och var inge gott för det var i påste. Kanelte är det bästa teet.  Ikväll är bonde söker fru,det får ni inte missa! Pusspuss

---

Jag mår dåligt nu, jag dricker nyponsoppa. Fryser,känns som om jag håller på och få feber. Allt påminner mig om mina ex idag. Jag känner mig bara gråtig och äcklig. Men jag kan bjuda på två egopics iaf.

 

 

Just nu behöver jag prata med dig. Blehehehhehehe jag känner mig dryg. Fast just då loggade den människan in. Tanken blev till verklighet, det var ju lite coolt.


Anonym

Bonde söker fru är underbart <3

2008-10-15    22:12:32   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback