Komplimanger

2008-10-20 | 20:27:46 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

I går fick jag en komplimang av Tidda jag såg mest bara trött ut och var helt ofixad då sa hon "majs du är så fin" och kramade om mig, det var en lång kram och vi smekte varandras hår. Hon är en fruktansvärt fin vän. I dag så sa Carro att jag var fin idag då blev jag också glad, för idag var också en ful dag. Det är såna dagar man blir glad då man inte ansträngt sig ett dugg eller då C skriver att jag är himmelskt fin som nyss. Puss.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback