-

2008-10-03 | 20:07:06 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Blir en superliten födelsedagsfest :(((((((((

Jag ville ha en stor födelsedagsfest ju.

kom nån då. bajs på mitt liv typ ja

bajs på denna födelsedag :(((((( JAG vet inte vad jag gör.

 Ska supa ned mig eller nått :((((((((((

BAJSKORV


Jonas

Men snuttan!

Vill inte att du ska må dåligt på din födelsedag! De som inte kommer verkar inte fatta vad en artonårsdag betyder!?

Det är bara att ignorera, och se det från den positiva sidan istället, att du har dina underbara vänner som bryr sig om dig och älskar dig! Tex som mig!!!!!!!!!!! Jag hade väldigt gärna vara på din födelsedag, men tyvärr så bor jag alldeles för långt bort och har jättemycket plugg att fixa, BAJS på det! Men du ska bli firad då du kommer till Stockholm baby!



All kärlek till dig!

2008-10-03    23:40:17    http://www.taza.se
xFlarex

Du, jag borde verkligen ha en stor fest nästa gång jag fyller... alla har det i den åldern... Men jag har ju fan knappt nån att bjuda ens. :(



Och som jag skrev i min förra kommentar: Jag hade kommit om jag hade kunnat! Lätt! :)

2008-10-06    01:15:41   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback