-

2008-10-03 | 18:50:05 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Sämsta födelsedagen

här sitter jag i mina fina kläder och fin och allt. Sen har ingen kommit än, jättetråkgit,fast sa ju ifos 19-20 tiden. Får hoppas några kommer. Annars kommer jag ligga och grina hela kvällen :((((((((.

Om ingen kommer så tar jag livet av mig. Vet att 3 kommer komma iaf. Och Isabelle så I hope for the best. Annars då jefvlar :((((.

 

PUSSSSSSSSSSSSS


xFlarex

Fan, om det inte hade varit så långt till dig hade jag kommit. Om jag nu hade varit bjuden alltså... :">



"It's my party and I cry if I want to

Cry if I want to

Cry if I want to

You would cry too if it happened to you"



Sorry... Jag kom bara att tänka på den gamla låten. :"/

2008-10-06    01:12:20   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback