Vinter.

2008-11-16 | 23:04:51 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Nya vinterskor,värme i mina fötter äntligen. Blir inget göteborg på jullovet,hon skulle åka bort. Men någon annan gång i Januari blir det istället!. Men det ska iaf bli sthlm och linköping på jullovet och kanske sundsvall, lång tid kvar tilldess!. Fick ett par söta pyjamasbyxor med pandor på lovely! Min säng är renbäddad så kommer bli skönast att krypa ned i sängen snart och jag är lite glad över att en internetvän flyttat hem igen och hem för honom är sundsvall= nära för mig.

Jag har inget att tillföra förutom att jag bakade en god saffranskaka idag,mums!

Min nya t-shirt och nya kjol,love,love,love och man ser min panda bh under t-shirten och jag hatar bh för de får alltid brösten o se större ut :(.

Jag är bra på ansiktsuttryck.

Även bra på fula miner och min hy är inte så bra.

Bara för att jag hade tråk.

Godaste saffranskakan.

Kärlek! <3, sköna och mysiga.

Min dag har inte vart så spännande. Men helt okej. http://www.youtube.com/watch?v=he7wa4Fw2Ts,bra låt!

PUSSPUSS.! Tandkrämspuss snart.

 




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback