USCH

2008-11-04 | 08:54:45 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Det är sol ute, jag borde vara glad. Jag är trött och less, trött och less. Hade ingen första lektion sånt är sjukt irriterande, då man hade kunnat tagit sovmorgon till tjugo i ett. Så ingen lektion först då, tänker åka hem klockslag 10.01 ifall vi inte ska repa. Så tillsdess så underhåller jag mig i min tråkighet. I morse när jag vaknade kändes det mest som jag inte ville kliva upp. Allt är rätt meningslöst ibland och jag hatar när den är på vift, då blir jag orolig och nojjig som vanligt. Jag tänker alltid tanken "tänk om jag är gravid" än fast jag inte har någon anledning till att vara det.

Så vad händer idag förutom skolan? Inget alls= rätt meningslös dag. Jag fryser och känner mig rätt äcklig. Min lugg är alldeles för kort med men tur att den växer ut.

Ha en fin dag alla iaf.

-

Vi var duktiga och repade, jag oroar mig för mycket för saker och ting, det är säkert inget fel med mig, det är bara min hypokondri och jag hatar fortfarande att den spökar och jag hatar när jag har det.

Fint sken ute idag

jag är sjukt trött idag snart ska jag äta baugette från subway <3, inte ätit någon där än, men jag skulle få en woho, hoppas den är god! Eftersom pappa och mamma åt ute idag.. Jag vill vara pigg, kom och gör mig pigg!

 

Dagens outfit tröja från carlings, shorts från H&M,hade en vit kofta med som är i tvätten för jag var klant och sölade. Det var minsann grått idag. och hej lilla tjockismagen men den bjuder jag på.

tröttis! :((( och jag har ingen lugg kvar och denna bild blev jättestor nu. Jag känner mig ful och äcklig,ful och äcklig och meningslös.

Dagens svar på tal:jag ska sluta ha sex för då slipper jag oroa mig  om min mens är seg,men jag är alltid skyddad, men iaf jag ska iaf sluta ha sex. Hej,jag kommer inte lyckas. Men jag kan ju alltid hålla mig till petting eller att hångla? Det är ju lagom.

Meningslösa frågor:

DIG:
1. Hur lång är du? 171 sist jag mätte mig.
2. Hur mycket väger du? jag vet inte 65 kanske.
3. Vad vill du bli när du bli stor? lycklig och kär
4. Vad pluggar du? teater
5. Har du långt hår? nein
6. Vilken hårfärg har du? rött
7. Sminkar du dig? ibland.
8. Har du haft sex senaste månaden? japp.
9. Vad har du för färg på dina underkläder? svarta trosor med hellokitty på
10. Har du kysst någon idag? nej.

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?pappa
3. Hur många syskon har du? 2
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? att mackan o kakan var god.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? vet inte.
6. Hur många ställen har du bott på? 1.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen.. eller.nån kanske.
8. Vilken familjemedlem är snällast? pappa fast sanna med juu.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? söndags
2. Vem sov hos dej senast av dina kompisar? öh hm tidda,folk sover aldrig hos mig.
3. Har du kysst nån kompis? ja.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
5. Vem har du varit kompis med längst? vet inte.
6. Vem känner dig bäst?  ingen,jag vet inte faktiskt
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ingen aning.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja?nej
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nein.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? trosor,strumpor,strumpbyxor,långärm x2
2. Har du bytt om idag? näe.
3. Favorittröja? vet inte.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? cheapmonday
5. Har du gett bort kläder nån gång? aaa.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? japp
7. Har du handlat kläder genom internet? aa.
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? ingen aning
9. Vad använder du för skor? fejk converse just nu

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? ja.
2. Klä dig annorlunda? vad är det som är annorlunda nuförtiden?
3. Vara dig själv? japp
4. Visa dig i bikini/badbyxor? nej tack
5. Rapa inför din pojk/flickvän? japp.
6. Pierca dej? ja.
7. Ge dig på utmaningar? ibland.
8. Ha sex på offentlig plats? kanske
9. Vara omogen? klart
10. Äta småkryp? nej!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? nä?
2. När tuggade du tuggummi senast? igår.
3. När var du på semester senast? i somras.
4. Vilken färg är det på din tandborste? grön
5. Är ditt hår tråkigt? mjo
6. Vad har du för påslakan just nu? rött o svart
7. När såg någon dig naken senast? hähä jadu. senaste jag hade sex kanske hähä.
8. Hur ofta duschar du? varannan dag

PUSS


Jonas

Fan vad jobbigt!(!)

Sånt hatar man då man får reda på att man är ledig första lektionen då man kommer till skolan, varför kan inte de maila istället??? Så man vet om man får sovmorgon eller inte. suck.

2008-11-04    09:14:52    http://www.taza.se
Jonas

Jag snor listan :P

2008-11-04    17:40:34    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback