TORSDAG

2008-11-06 | 13:05:52 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Jag skulle bara säga. Alla dar är dåliga. Oftast. Speciellt torsdag för då bryter ångest och massa annat skit ut. Antagligen för att man är less på att kliva upp eller bara är trött.

Då önskar jag att jag bodde själv så ingen skulle bry sig.

Man kanske skulle baka en kaka och känna sig fet? Nej,tack.

Jag vill känna såhär idag!:

Det är något med bilden den utstrålar glädje,foto tagit förra året på våren.


carro

bilden var verkligen jättefin :)

blir glad av den och blir alltid så glad av att se dig.

<3

2008-11-06    16:53:24   
Miriam

Åh, FYYYY vad härlig bild! :D Jättesöt^.^ (OCH jag gör också utmaningen, trots att jag inte brukar:o)

2008-11-06    21:20:51    http://onthecreativeside.blogg.se/
Ralf

Riktigt riktigt fin bild :) Happyfeeling

2008-11-09    23:28:46   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback