Torsdag

2008-11-27 | 17:49:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Dagens sämsta: Elins hund har gjort ett klösmärke i mitt ansikte, som svider som satan

Dagens klantiga: Mitt busskort är helt försvunnet, jag hade det, sen försvann det, måste ha tappat det eller så, så jag fick pulsa och gå hem i snön i min orkeslöshet.

Dagens goda: Middagen!, wokgrönsaker,tofu,soyabiffar eller thay heter de och ris till , mums!

Dagens tråkiga: Att se på film 2 gånger efter varann, jag höll på somna hela tiden. För jag är sjukt trött idag.

Dagens äckliga: Torra clementiner, usch!

I morgon ska jag skämma ut mig, och stå där med röda kinder, lär inte gå så bra, men blir väl skönt att få det bortgjort. Ska nog se på film eller jag har tänkt se film flera dar i rad, men orkar aldrig, heh.

Vet inte vad jag ska skriva förutom att jag vill kramas och att allt är stressigt. Om 1 vecka har vi premiär kom dit! 6e december och 7e december spelar vi på folkan , pris: 50 kr barn, 100 vuxen. tid: 19.00 lördag och 16.00 söndag!

I dag är det torsdag och i morgon fredag, wiho, äntligen helg sen!

 En trött och frusen jag.

Sjön suger is göttmos, nu lyssnar jag på just impolite-plushgun like it.

Ska nog snart hoppa ned i sängaa. 

PUSS




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback