Sovmorgon

2008-11-25 | 12:00:45 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Men nästa tisdag blir det ingen sovmorgon minsann. Snart ska jag till skolan. 2 lektioner. Sen hem och göra klart svenskan, lyssna på bra musik, se på la vie en rose kanske som jag kan se gratis för vi har canal+ filmer. Jag såg på "Säg att du älskar mig" igår. Hemsk film om en tjej som blir våldtagen och inte vågar erkänna det för någon, tillslut gör hon det i rätten. Den rekommenderar jag! 

Har inte så mycket mer att säga. Ha en fin dag ni, puss!

 




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback