Söndag

2008-11-03 | 11:47:25 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Söndag

Alaska vem är du? Du postar fina texter som vi önskar både du och jag att vi har skrivit. Men jag har ingen aning om vem du är. Fast det är lite spännande faktiskt. I dag är en ännu meningslös dag men jag ska iaf på konsert med Carro detektivbyrån och förband solgårdsgatan det blir fint..

Imorgon börjar skolan igen och det ger mig ännu mer ångest. Allt ger mig ångest. Jag hatar söndagar och att vara så himla frusen hela tiden.  Det är sol ute idag iaf och snart ska jag rasta hunden. Jag vill bara ha lite kraft och ork.

Har iaf beställt en fin klänning och ska beställa mer därifrån senare. 

www.espositoclothing.com, butiken finns i lund. 

Min lugg är kortast men jag gillar det och mitt hår är rött utan utväxt nu :).Snart detektivbyrån <3, endast 80 kr :D: Alaska det lät spännande, har du någon blogg?




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback