Söndag

2008-11-09 | 13:22:45 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Äntligen, nu är jag lycklig på låtsas.  I natt drömde jag en massa,massa drömmar! Var på klassresa med klassen?? Som inte var min gymnasieklass utan blandning av gymnasiet och högstadiet. Vi var på något ställe som liknade urkult. Men vi sov inomhus? Sen sov jag ute på en madrass. Träffade finaste killen som var så himla fin, tänk om jag fick honom? Som inte ens finns i verkligheten, aldrig sett honom förut först i drömmen, var mysigt att krama honom.

Älskar drömmar ibland än fast denna var konstig.

Vad händer idag? Jag ska rasta hunden snart,sen göra i ordning mig och åka intill stan med pappa, ska köpa sköna trosor på åhlens om jag hittar några, kanske prova några kläder från H&M och köpa lite ingredienser till en kaka. Ska baka saffranskaka till pappa idag.

Hoppas ni får en fin söndag! 

PUSS! :*


panda

åh, saffrans kaka är typ det godaste som finns!

2008-11-09    16:59:06    http://pandawhore.blogspot.com
xFlarex

Dom gånger jag minns mina drömmar när jag vaknar är dom nästan alltid konstiga. Din dröm påminde mig om när jag under flera nätter drömde att jag blev kär, och det verkligen kändes som att jag blev kär! :P Det var olika tjejer varje natt och det var ingen som jag nånsin har träffat i verkligheten.

I förrgår natt drömde jag om den tjejen som jag senast var kär i i verkligheten, det var lite jobbigt, för i drömmen var hon ännu knepigare att ha att göra med än hon är på riktigt. :S

Jag bakade också en kaka till min pappa idag! Den blev bra! :D

Kram!

2008-11-09    21:30:23   
Ralf

Drömmar är hemliga meddelanden ;)

2008-11-09    23:29:44   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback