Så himla trött

2008-11-23 | 17:29:46 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Söndagarna är man trötta. Gick bra att repa idag, för dante har blivit norrlänning och det är bra för då fick han ner sin röst lite och blev manligare.   Jag är jättejättetrött och ska försöka lägga mig i tid i kväll,får se ifall jag lyckas. Hoppas jag lyckas. Ska baka scones snart, mums och dricka te. Borde skriva på mitt tal,panik över det, ska göra det senare i kväll eller i morgon. Det känns bara så jobbigt, men går säkert bra? Hoppas jag, om jag kan formulera mig bra och sånt.

Har kommit på vad jag ska köpa till systrarna och mamma och pappa i julklapp och jonas med fast han får julklapp+födelsedagspresent i ett. 

Jag ska nog läsa ut ett annat sätt att vara ung i kväll eller inte läsa ut, bara läsa i för den är så bra, det blir helkväll med tv i kväll, bonde söker fru, ska se reprisen, kanske lite sjön suger, ensam mamma söker och erik och mackan, söndagar är tv dagen!

Tycker om er alla. Puss!


Marie

Så himla spännande på ensam mamma söker ni. sista gången ikväll va?

2008-11-23    19:25:27    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback