Lycka

2008-11-30 | 23:08:51 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Fick nyss sms från busskompis och han skrev " jag kommer gärna nästa helg", nu ler jag. Han är så himla fin. Jag pratar med finaste lenita och går allt som det ska ska vi ses och kramas i Göteborg i februari. Det skulle vara fint i såfall. På jullovet blir det pandan och någon mer ska jag nog också hälsa på. 

Nu lyssnar jag på winnerbäck och fina ord synomer är:

Volang,Lycka,kramar,hångla,fantasi, musik,festival,choklad, ok fantasierna spirar inte nu så jag kommer inte på något mer. Tänkte bara på volang nyss och det är fint.

Godnatt snart. Puss


Susanne

Jag tror han blir jättebra pappa. Och hon blir jättebra mamma. ^^

2008-12-01    16:30:41    http://ultrapid.blogg.se/
haziz

vad fint!

jag ska bara hitta någon att gå med på eran teater, jag vill gärna se den!^^

2008-12-01    16:37:58    http://haziz.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback