"Kom nu, jag är kroniskt låg"

2008-11-18 | 16:15:25 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Orkar ingenting, är så mycket man borde, verkligen, jag måste ta tag i filosofiuppgiften men ska göra det i morgon,för är så himla trött idag, ikväll ska jag lägga mig vid 9-10 så jag kan läsa ett tag också utan att klockan blir alldeles för mycket. Har iaf promenerat hem idag, strykit och ska laga mat sedan chiliconqourncarne eller en gryta med grönsaker och qourn i nått dera. Blir en promenad med hunden senare till Willys eller till en någorlunda stor postlåda så jag kan posta ett paket. Nu är jag sådär tråkig igen och berättar om mitt vardagliga liv.

Jag är så sjukt trött på allt och ingenting, ge mig livsgnistan tillbaka? Jag vill vara glad! 

Sårbarhet,ångest,en skog av olika slags känslor och tankar. Trötthet,sömnlöshet,massa måsten och krav. Tedrickande,ingen motivation,less,vill bara krypa in i någon famn och kramas.Prata om allt och inget. Bara leva tillsammans. 

Så känner jag just nu.

Ska lyssna på döda vinkeln med kent nu,den beskriver hur jag mår eller det gör den inte alls, det är min värld som gör det.

Ord jag tycker om: Resa,fika,färg,glitter,hångla,närhet,säkerhetsnål, hallå säker hets nål, som att den ska vara säker, kanelte,körsbärste.

Film jag älskar: Amelie från montmartre

Köpte Edith piaf idag, mysmusik är det.

Puss.


panda

tycker du ska resa hit!

jag drömde förrästen om dig inatt. haha

det var läskigt.

ska berätta någon gång :*

2008-11-18    19:57:15    http://pandawhore.blogspot.com
Miriam

Amelie från montmartre <3

2008-11-20    15:52:02    http://onthecreativeside.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback