Kanelte

2008-11-12 | 22:02:17 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

8/12-07

Kanelte,Mörka nätter, sömnlöshet,hemska tankar, värdelös,obetydelsefull, klockan tickar. 
Morgonen kommer. Tröttheten infaller. Somnar i skolan,press och krav. Återigen varje dag.

Idag:

Jag vill kunna skriva 
Något meningfullt 
Något fint 
Något vackert. 
Något som alla skulle tycka om. 
Men mest av allt vill jag ju bara promenera hand i hand med någon som betyder.

Jag måste börja skriva igen. Jag gillar ju det.


Amanda

Tack för din fina kommentar.

//Amanda

2008-11-12    22:05:57    http://limeamanda.blogg.se/
marie

Det tycker jag att du ska!

jag tror man mår bra av att skriva

2008-11-13    17:30:36    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback