Fruset,trötthet

2008-11-11 | 17:05:29 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

I dag är det bara jättekallt och jag är jättetrött. Jag vill bara sova,sova,sova,sova! Jag älskar åhlens trosor de är sjukt sköna,jag måste köpa fler,fler,fler! Gubben förvirrade mig där jag beställde klänningen som var slut o de aldrig får hem igen, ska beställa lite kläder från H&M tror jag.

I dag blir det samma mat som igår, tråkigt men den är god, jag är hungrig, så snart ska det bli lite mat. Mums! Fast maten var inget god, för biffen var inte lika god när den var uppvärmd.  Borde läsa igenom alla papper inför nationella som är i morgon,woho eller inte! Men det är svenska så känns rätt bra faktiskt. No panic.

Jag är bara så less och trött och orkar göra ingenting. I dag tog jag inte tag i det, på tisdag sen varje lektion ska jag komma på självkänsla och inlärning. Tog sovmorgon men jag kunde inte sova,för vaknade bara och drömde massa läskiga mardrömmar. Glömt vad jag drömde nu som tur var.

I kväll ska jag se på låt oss kalla artister eller vad det heter med Marit bergman på 1:an klockan 21!

Jag vill supa mig full, nån som vill på fredag? Det vore fint!! I dag fick jag en ny bok som jag hade beställt. "ett annat sätt att vara ung" den verkar bra och idag har jag börjat läsa en bok som heter "Allt är bara bra tack" jag rekommenderar för jag gillar den.

Jag har kommit framtill att med nästa pojk/flickvän vill jag:

  • Skeda med, ha mysigt sex och mysa massor med såklart
  • Dricka te tillsammans och se på fina filmer som Amelie från Montmartre,Tillsammans är man mindre ensam
  • Ta långa promenader ofta
  • Lyssna på massa fin musik och sjunga
  • Gå på konserter och åka på festivaler tillsammans
  • Pyssla
  • Laga mat ihop
  • Baka
  • Duscha tillsammans
  • Shoppa ihop
  • Prata om allt och ingenting  <3
  • Göra spontana saker ihop som att åka bort
  • Åka tåg tillsammans och buss, långt bort. Det vore så mysigt, det har jag alltid drömt om ungefär
  • Skaffa ett djur tillsammans om vi är tillsammans en längre tid ex ett gulligt litet marsvin
  • Flytta ihop när vi vart tillsammans i flera år
  • Promenera i skogen
  • Springa barfota på somrarna och bada tillsammans
  • Bara gullegulla massor
  • Gå på fest tillsammans
  • Titta på stjärnorna ute
  • Promenera hand i hand
  • Ha picknick tillsammans

Åhhhhh,jag vill vara kär. Det vore så fint. Såklart skulle vi göra massa andra saker också ihop. Jagtycker russin är massa gott, det är massa bra små förpackningarna, ikväll ska jag fettoäta godaste chipsen alltså naturchips.


PUSS!


alaska

"ett annat sätt att var ung" är jättemysig och den finns på film också. fast då heter den "hannah med h". fin musik till filmen är det också. den borde du se när du har läst ut boken tycker jag. föresten så har per nilsson skrivit en massa andra fina böcker som också är läsvärda.

2008-11-11    21:34:04   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback