Bra dag

2008-11-17 | 20:19:47 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

Eller jag har vart jävligt trött för att jag la mig alldeles för sent igår, men får skylla mig själv. Har vart effektiv och gjort massa saker som städat lite i badrumshyllorna, i mina lådor, ska lägga böcker ute i förrådet gamla böcker jag aldrig läser, kollat i min byrålåda och hittat massa deprimerande dikter, jag mådde jävligt dåligt i högstadiet, det var min värsta tid, hemskt att alla dikter var ungefär om hur värdelös jag var,klankade ned på mig själv i alla texter och döden stod det ofta om. 

Har även vart med mamma och handlat och sen har jag gjort massa mer saker, hej effektivitet, känns bra när man bara inte slappat bort hela dagen! I morgon ska jag köpa edith piafs skiva på rea på åhlens, hennes musik är riktigt mysig!

Mina nya vinterskor och lädret eller pälsen är såklart inte äkta, eftersom de är så passa billiga, din sko forever!. 

Lördagens ouftif, hej stora mackan, det var min middag det! Det var mys att sitta på UH i någon timme med systeryster och Robert pappagubben.

Hoppas ni får en fortsatt fin dag. PUSS


marie

oo edith piaf <3

2008-11-18    11:30:51    http://lillbrun.blogg.se/
kajsa

Mackan är nästa lika stor som du! :)

2008-11-18    17:42:49    http://aenigma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback