-

2008-11-18 | 22:26:09 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

du ska inte behöva bry dig om vikt eller mått. Så länge du håller måtten för en bra kompis så är du perfekt! <3

Carro, du är så underbar, vet du vad jag är glad över att jag lärt känna dig! Vill så klart lära känna dig ännu mer.

Pandan ska bli fint att ses på lovet.

Just nu är jag låg. Snart ska jag läsa "ett annat sätt att vara ung", min lärare i självkänsla och inlärning säger att man mår bättre efter man gråtit,men jag gör inte det,för jag får ingen tröst. Det är tröst och fina ord jag behöver när jag är svag.

Ska somna till Edith Piaf eller Hello Saferide, blir nog Hello saferide.

Håll om mig tills jag har somnat tack. Jag skulle vilja somna bredvid busskompis inatt, han gör mig glad.

Jag fick nyss sms av lenita och hon skrev att hon saknar mig hihi. jag blir aawsig. Hon är så fin. 

leonora säger:
vi får göra det.
leonora säger:
bygga murar och lova varandra
leonora säger:
att blåsa under vingarna
leonora säger:
sprida glitter i vinden

Hon är underbaraste internetflickan! 

Puss och kram.

 


panda

pussss :*

2008-11-19    14:28:29    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback