-

2008-11-04 | 23:13:23 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Jag är bara så less, så jävla less, jag borde sova, ska ta tag i det efter jag skrivit detta inlägg. Det finns en tjej på min skola som är jävligt snygg,jag önskar hon var min mums! Vet dock inte om hon är bisexuell.

Finns även en tjej som ser så smal och ensam ut, jag vill säga hej, men jag vågar inte.Nån dag ska jag våga. Så länge tänker jag på henne i mina tankar. Hon är alltid ensam. Jag skulle vilja ge henne en kram. 

Ett fult ord som jag tänkte på idag tänkte jag skriva i min blogg, såklart har jag glömt bort det nu, bah råbajsigt. 

Jag hoppas jag drömmer något fint inatt.

Puss och kärlek på er.


Jonas

Meh, stackars lilla flicka. Hoppas hon inte behöver vara ensam hela sitt liv :(

Muntra upp henne lite genom att slänga in ett hej. ;D

2008-11-05    09:26:46    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback