-

2008-11-26 | 13:22:03 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Ångest.
Jag vill grina ,grina,grina idag.
Mitt tal, jag ska göra stödord, ska försöka fixa det.
Kommer stå där som ett fån med röda kinder och prata alldeles för kort i morgon eller på fredag, när det nu är.
Allt är ångest,jag måste ta tag i allt.
Mitt nyår lär firas i övik också,skit vad tråkigt. Usch. Usch för livet just nu.


Jag säger bara en sak hej ångest.
Så sjukt trött också.
En positiv sak ska äta god middag idag.
Och jag har pappas nycklar? Han har inte märkt något, jag glömde ge honom dem efter jag låst dörren,hur ska det gå för han på jobbet?
Klant jag är..
Värdelöst.

Jag hoppas att jag får göra talet på fredag,hope so. Men men.
Det är säkert bara 2 min,får ta tid idag.
Usch för allt just nu.
kunde pratat med krister då jag såg honom, men hinner inte göra provet innan lovet ändå.

Tio minuter för mig själv-Kent
"Tänk om vi skulle vakna
utan läppar
med hela munnen fylld av jord
bakom tungan inga ord
Tänk om jag skulle vakna,
vara farlig
med hela munnen fylld av blod
Jag bet min tunga när du log

Allt jag ville säga
glömde jag i kväll
Allt jag ville vara behöll jag
alltid för mig själv...

Tänk om vi skulle vakna, inte andas
Våra lungor tömda på luft
precis som om vi fått en knuff
Det känns som om någon
kapat våra fötter
och hela sängen fylls av blod
och hela golvet är fullt av skor

Allt jag ville säga
glömde jag i kväll
Allt jag ville vara behöll jag
alltid för mig själv...
"

Åh,måste lyssna på denna låt när jag kommer hem!

Fast ska kanske träffa Isabelle idag, i så fall blir jag glad på denna tråkiga dag!, det ska jag, det blir finfint! En liten mysig fika på UH, blir det minsann. Det blir ingen god middag för jag orkar inte laga något, ska äta sparrissoppa och äta mackor, får vänta med godmiddag tills i morgon istället,heh!

PUSS


Marie

åh jag minns när jag skulle hålla mitt tal.. tyckte det är svårt att komma på saker att säga för att fylla ut all tid. jag pratade om snus xD

vad ska du hålla tal om?

2008-11-26    16:54:17    http://lillbrun.blogg.se/
Anna T

<3333

2008-11-27    11:15:29    http://www.annatjernstrom.se.nu


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback