-

2008-11-25 | 20:56:50 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Pmet klart och skickat,skönt, blev dock inte så bra, talet ska jag bara skriva stödord i morgon och ta tid på hur lång tid det tar.
Seg dag. Men effektiv. Snart ska jag se la vie en rose om jag orkar annars ser jag inte den, heh.

Kläder säljes på tradera


STL XS
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=78675595
20 kr


http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=78675164
50 kr
STL:36
Knappar på sidan.
Ta en titt!
BUDA PÅ DÅ VA!:D



Dagens halvtråkiga outfit:
Stjärn munkjacka från H&m
Klänning från H&M
Svarta strumpbyxor från någonstans.

Blev en tråkig outfit för jag visste inte vad jag skulle ta på mig, men den där klänningen är sjukt skön! Den kan man till och med sova i ifall man glömt sov t-shirt,minsann.

På lördag blir det antagligen Umeå med min fina vän Carro, det blir mys!

Jag tänker mycket,det är halv jobbigt, men tankarna cirkulerar omkring som dom gör.
Jag ska beställa mössa+vantar,trosor,strumpbyxor,tights i från H&M, H&M är det bästa som finns alltså ibland, finaste röda myssen ska jag beställa.
Just nu lyssnar jag på älsklingshåkan, håkan in my heart <3

Saknar Lenita och massa andra <3.

PUSS!

Susanne

Åh, den där klänningen eller tunikan, hur lång är den?

2008-11-26    09:35:55    http://ultrapid.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback