Värme

2008-05-28 | 11:55:25 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Det är härligt med sovmorgon så man får sova ut och är pigg när man vaknar! Det är dessutom sol ute och jag ska cykla till skolan, börjar kvart över ett, så behöver cykla kvart i ett.
Har bara en klänning,ett par leggins och ska ha mina nya blåa skor, det känns massa somrigt och härligt!
När jag kommer hem måste jag dock ta tag i en tråkig skoluppgift som måste bli klar, för jag ville inte redovisa om något,. men det ska nog gå bra.
Är bara redovisningar på skolan idag när jag kommer dit, så det kommer bli slappt!
Åt nyss mannagrynsgröt till frukost och det är den godaste gröten av alla olika grötar hehe!

Nu ska jag bdb gaya och sen sitta ute i solen lite innan jag cyklar i väg.
Ha en bra dag ni. Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback