Varför får jag inte på mig dina blåjeans?

2008-05-07 | 08:32:02 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Har gjort klart allt i kreativt skrivande nu och lämnat in min sjukt dåliga schlagerlåt men jag orkar faktiskt inte bry mig. Nästa gång är det ingen lektion, woho sovmorgon!<3. Då kommer jag inte börja först tjugo i tio, helt underbartly!
Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik på min mp3 och nördar omkring, då jag inte har något att göra.
I kväll ska jag lägga mig 21 har jag bestämt då det är nationella i morgon i matte b, hemskheter, men jag vet redan att det kommer gå åt helvete så då är det väl lugnt? Eller hur? Håkan vet dessutom att jag har massa svårt för matte. Skönt att man kan fortsätta med matten några veckor in på 3:an :).

Jag hoppas det blir sol ute idag då det regnade hela dagen igår, inte så jävla trevligt med regn!
Klev upp försent idag som vanligt och hann inte äta frukost, men har med mig frukt och ska köpa en macka sen, jag lär nog klara mig till kiosken öppnar hoppas jag!
Ingen höjdare att kliva upp och inte ens hinna äta någon frukost liksom, men hej,hej så kan det gå!
Slutar iaf 12 i morgon efter nationella än fast det kommer bli ett helvete, ska sitta där och försöka, och fall det inte går att komma på något så går det liksom inte. Huvudsaken man kämpar och gör sitt bästa.
Sedan ska jag iaf träffa Susanne och det kommer bli lika trevligt som vanligt ^_^.

Kollar i mitt kreativt skrivande häfte och hittade massa dikter jag hade skrivit när jag hade tråkigt på en lektion antar jag och det är bara kärleksdikter, jag blir deprimerad vafan, men jag hittade en annan som inte var en kärleksdikt iaf

"Fantasivärld, där allting lyckligt och inte grått som i min verklighet. Färggladhet, rosa skosnören. Sätter färg på världen istället för det gråa och svarta i världen".



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback