Värdelöst

2008-05-31 | 22:46:17 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Värdelös lördagskväll
Som spenderas ensam.
I ensamheten
Den eviga ensamheten. Jag vill bara gråta. Jag ska antingen se på en film,se lite på tv eller lägga mig.
Lägga mig blir det nog.

Jag vill ha närhet. Av en riktigt snygg brud eller kille. Ett riktigt jävla mysigt ligg på en äng. Vore fint.
Jag önskar att livet inte skulle behöva kännas så värdelöst ibland.


JAG VILL HA ARVIKA NU!!!!!1
Men om en vecka åker jag till sthlm med jonas och lasse :)))


Jag hatar ångest,jag hatar ångest.
Jag hatar hur jag har börjat drömma konstigt.
Jag hatar hur jag intalar mig själv att jag mår bra när jag inte mår bra.
Jag hatar att jag skulle vilja skada mig själv.
Men jag får inte
Jag hatar att jag skulle vilja gå ned i vikt
men jag får inte
Jag hatar hur jag tröståt idag
Jag älskar att jag kan känna frihet ibland

Men jag hatar att jag är ensam.
Jag hatar att du ska flytta
Jag skulle vilja vara din vän
Jag vill träffa dig oftare
För du är fin och massa snäll

Jag hatar att jag ska börja 3an lite
för sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Jag har ingen aning alls.
Jag hatar att sommarlovet kommer gå jätte snabbt.

Jag hatar hur alla dagar försvinner.

Susanne

Du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig, finaste vän. Jag hade aldrig mått bättre om jag inte hade träffat dig. Du är en sann vän, en trogen vän. Vi kommer ha det bäst på Arvika, vi kommer att få må bra i några dagar, känna oss lyckliga! <3

2008-06-01    07:23:00    http://1990something.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback