Värdelös dag fast bra ändå för de söta ryssarna!:*

2008-05-07 | 14:22:11 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

I dag var en värdelös dag i skolan verkligen,jag blev på dåligt humör, men allt var inte värdelöst.  I kreativt skrivande som jag skrev innan så gjorde jag ju ingenting och nästa vecka är det sovmorgon. Sen var det Civilkurage, en tant kändes som moraltant som trodde vi var dumma i huvudet pratade om rattfylleri, visade en film osv, det var jävliiiiigt tråkigt! ÅHHHH, sen lunchkonserten de är folk från vitryssland på våran skola denna vecka och de dansade och sjöng, så jävla underbart det var att se och lyssna på, dessutom var alla så dundersöta så man smälte! De var som små söta bakelser, fast de som dansade var sötaste flickorna.

Dessutom har vi kommit på att vi kan plocka bort kören då vi läste estetisk verksamhet förra året då vi skulle läsa kör och nu läser vi kör istället så vi har 50 poäng extra, så i morgon ska jag plocka bort kören, kommer bli så jävla skönt. Varför har man kör med musiker för? Vi kan ju inte sjunga och sen skulle vi sjunga på någon jävla mässa,i själevads kyrka och jag kan inte ens sjunga. Så istället väljer jag att plocka bort den i morgon, åhhh fyfan vad skönt att slippa kören! Dessutom ringde edith till mikael och krister, så då sa hon att vi skulle på kören :>, så då kunde man lix inte gå dit, eller det skulle kännas så dumt eh. Men nu vet jag ju iaf att jag kan ta bort kören och det känns bra!

I dag har jag bara gått runt och känt mig ful, idag såg håret bajs ut och jag råkade ta på mig en smutsig klänning och jag får komplex över mina ben och bajs. Hata dåliga dagar, i morgon ska jag fan kliva upp 7,måste äta riktig frukost, ta med mig frukt och vatten! Liksom nationella i x antal timmar då behöver man ju energi och sen ska jag träffa susanne :*. Vet ju att jag inte kommer klara nationella men måste ju göra det ändå,. Ska iaf kolla igenom matten idag och plugga litegrann på det. I helgen blir det massa historia Olof Palme måste ju fan göra det klart :>,buhu, drygt , men haft massa tid på mig att göra det så. Jag får skylla mig själv liksom.
Måste även fixa håret fast det skulle jag lika gärna kunna göra nu men jag är bara lite lat, eller rädd, tänk om det går fel hahaha :), men det tror jag inte att det skulle göra hehe.

Nej äsch jag bara svamlar så jag slutar här, tjoflöjt!


Jonas

Äsch babe, du kommer klara nationella finemang! Jag hjälper dig, så du får mvg på direkten ;D

PUSS!

2008-05-07    15:16:00    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback