USCH!

2008-05-31 | 20:36:12 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
DU ÄR EN IDIOT
och nu har du skaffat flickvän, tillsammans med henne som du pratade dåligt om, hahaha?
Det vore roligt om du såg detta.
För jag tycker verkligen inte om dig.
Du sa att du bara intresserade dig för de som gick läkarlinjen, men jag tror knappast du gick den.
När du hade "praktik" så festade du. Fan vilken lögnare du är. Jag tror allt var en lögn för att slippa träffa mig.
Jag vet inte, men jag mår alltid dåligt när mina ex träffar nya.
Bara för att jag aldrig hittar någon.
Men någon gång kanske jag hittar någon bra pojk eller flickvän..
För nu på sommaren vill man ju ha någon. Men jag blir glad att mina exs flickvänner inte ser lika bra ut som jag, hahah hej bra självförtroende.
Dessutom är mina ex fula, så jag borde inte bry mig.
Förstår inte hur jag kunde bli kär i någon av dem.


Nåväl idag var en bra dag då jag umgicks med Zaida,pudeln och såklart Jonas och Lasse. Det var fint!
Dock så skulle jag till stan idag, men det blev inget, då jag inte orkade kliva upp hehee.

Ikväll har jag tröstätit glass och brownies, för jag blir sån när jag har mens,sötsugen och jag är på halv dåligt humör.
Fast om en vecka åker jag till sthlm med jonas och lasse, så det ska bli kul! :)



Zaida är trött och sover på sin kudde.

Ha en fortsatt bra kväll alla. Min kväll är tråkig och rätt värdelös. Snart ska jag rasta hunden.

Tobias

svar: yes smaskigt som satan :D

2008-05-31    20:54:01    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback