Trevlig fredagskväll+annat

2008-05-31 | 12:04:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Igår blev det först lite häng hos Robban och sen hem till oss där vi spelade vänd tia och det var väldans längesen man spelade det. Så det var trevligt. Sedan så somnade jag i soffan. Men det var trevligt!
Drömde sjukt många drömmar i natt om allt och ingenting, inget var sammanhängande i drömmarna iaf.
Det handlade om ja, en tusenfoting, människor,vaxande och få mer hår, kärlek, promenera hem från sweadbank och komma till en bro, eller bro heter det inte, till en brygga, där ett kärlekspar alltid gick för att komma  till deras hus. Som sagt mina drömmar i natt var helt sjuka.

I dag ska jag träffa Jonas och Lasse och lilla söta Zaida :*.Så nu ska jag gå och fixa käk och klä på mig, sitter i pyjamaskläderna nu hehe.
Det ska bli trevligt att äntligen få träffa Jonas igen!
Ha en bra dag alla!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback