TRÅKIGHET

2008-05-29 | 09:49:53 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Tråkigt som fan är det i skolan då det finns ingen att umgås med
Jag vill gå ned i vikt men jag får inte, men vem skulle bry sig?
Svar:Ingen

Jag är less på brunt hår och vill ha rött eller rosa igen.
Men jag ska ha brunt till jag ska färga det rosa när jag ska åka på arvika
Snälla ge mig ARVIKA nu?

Umgås med Susanne och massa andra fina människor,vara full,se massa bra band, det är vad jag behöver.
Men snart får jag åka till sthlm och det kommer bli fint.
Allt löser sig.
Men ibland vill man faktiskt vara lycklig.
Lycklig,lycklig,lycklig.

Egentligen skulle jag kunna gå hem nu men det gör jag inte.
För jag har matte och svenska efter lunch.
Om 2 timmar. Hela 2 jävla timmar.
Det är lång tid hela 120 jävla minuter. 120 minuter.
Då skulle man hinna göra mycket, ifall man hade något skolarbete kvar som jag inte har.
Ifall Cilla var här så jag skulle kunna umgås med henne.

Men nu sitter jag här själv vid en dator istället och håller på dö i tråkighet.
------------------------
En människa raderade mig från bdb och jag bryr mig inte
Sen raderade jag massa människor som aldrig kommenterar.
Skulle kunna radera fler också, men jag orkar inte.
Baraaa en halvtimme till matsalen öppnar nu, men äcklig mat idag :>


Tobias

svar: visst :D

2008-05-29    09:51:05    http://grymtroligperson.blogg.se/
Matilda

Tack så mycket! Haha, ja visst är det konstigt att man alltid blir så kissnödig när man inte har tillgång till toaletten. Bra skrivet på brudpepp btw. / M

2008-05-29    11:03:16    http://tofatforleatherpants.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback