Sömnbrist

2008-05-06 | 13:58:10 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Somnade vid 2 i natt och gick och lade mig alldeles försent så idag är jag bara jättejättetrött och seg. Vill träffa Susanne men jag glömde mobilen hemma och det suger lite. Det är ingen sol ute heller och det är ju inte så jävla trevligt, det borde ju liksom vara SOL!
Men får träffa Susanne någon annan dag helt enkelt då hon inte har svarat på bdb :(.

Läser om Olof Palme just nu och mordet, läskigt ändå att det står på sidan vem man  tros har mördat honom och jag kollade nyss bilder på honom och han var ju fan snygg! :D

Ska ta en fika med cilla kvart över tre ifall jag orkar vänta så länge,men det orkar jag hehe. Lite drygt bara :).Lyssnar just nu på en låt med Yann Tiersen och det är massa bra, soundtracket från amelie från montmartre! <3.

Borde jobba på olofpalme grejjen och fixa kulturhistorian men jag är lat, jag kommer ju hinna ändå! :D
Just nu spelas högstadiepersonerna- doktor kosmos och jag är riktigt glad över att jag fått se doktor kosmos live för de var så jävla bra och jag hoppade och studsade medans de spelade :D.

I natt pratade jag med johan innan jag skulle lägga mig och det var mycket trevligt, hoppas han är frisk till helgen så jag kan utföra planen haha :D eller det är egentligen ingen plan men iaf.
Puss!

Susanne

Åh, jag skickade ett sms till dig. :(
Jag mår inte alls bra idag (biverkningar från medicinerna). Hoppas det inte gör något och att vi kan ses någon annan dag, imorgon kanske?

Kram :*

2008-05-06    14:56:20    http://1990something.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback