Nu jävlar

2008-05-27 | 16:48:02 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Vill jag verkligen bara ha sommarlov.
JÄVLA PROVHELVETET gick åt helvete.
Han kommer säkert sätta ig på mig än fast jag fått VG och G på alla uppgifter förutom ett prov, men det ska nog fixa sig ändå!
Jag är på dåligt humör och äckligt nere.
Inte ens solen gör mig glad. Tankarna bara rusar i väg i något dumt.
I morgon är det sovmorgon igen, woho! Till kvart över ett och jag fick MVG i kreativt skrivande, tack kennet! Mitt andra MVG i mitt liv :). Det känns fint!

Ska göra våffelsmet och gå ut med hunden, sen ska mamma och jag fara och hämta skorna som har kommit från ellos, orgasm<3 Nya skor är alltid trevligt! :)

I dag höll jag på att kissa ned mig när jag promenerade hem och tänkte bara gå och kissa någonstans men vafan, vem som helst skulle ju kunna se mig och de har tagit bort hela skogen på den där stigen, det suger ju!
När jag kom hem var dörren låst och jag trodde jag hade blivit utelåst men som tur var inte!
Hittade nyckeln i soprummet :).

I dag var det såhäääääääär slaaaaaaaaaaappt i skolan jepp! Riktigt slappt och härligt nu på slutet. Förstår egentligen inte varför man är i skolan och gör ingenting nästan hehehe, teatern hade vi inget att göra, samhälls pratade han lite bara och på historian var det slutredovisningar och betygsprat.

HOHO det är sol ute och helt sjukt varmt, underbart, helt underbart! :)
I morgon ska jag nog kliva upp tidigt och njuta av solen men dessutom plugga innan jag drar till skolan.

Nu måste jag börja med smeten och mitt humör är åt helvete ibland
Hoppas ingen lägger bud på de svarta cheapisarna på tradera så jag får de för 50 kr :).
Ha en fortsatt bra dag alla!

Jonas

Man måste ju ha rätt lika.. För att få g, om du fått fler g:n än vg:n så får du ju g :p



Åh, men grattis till mvg:et :D

2008-05-27    20:44:29    http://taza.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback