Läxor,läxor,skjuter upp

2008-05-21 | 17:16:15 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Bäst på att skjuta upp plugg ja, men nu tar jag tag i det. Kulturhistoria resterna ska jag göra klar innan fredag så jag kan lämna in dem.
Japp klar med kulturhistorian nu, wohohoho!

Tills på måndag: redovisning (Fast de lär vi göra klart i morgon, KMM fördjupningen,får jobba med det i helgen!
Tisdag: Omprov i Buddismen
Torsdag:Religon inlämningsuppgift klar



SEN är man FRI!<333 :)
Ska plugga massor i helgen så jag har inget kvar sedan :), eller ja plugga på buddismen kan jag ju göra på måndag,men ska göra bort resten i alla fall! Sen är man fri och då är det inte långt kvar till det älskade sommarlovet!<3

Känns dock jobbigt nu men kommer bli skönt sen när man är klar med allt :)

Har sett bonde söker fru nu <3
jag älskar bögen<333333333 pusspuss på han



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback