LAT,KONSTIG,DEPP,MEN GLAD ÄNDÅ

2008-05-19 | 13:57:47 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
LAT
LATARE
LATAST


Kommer inte upp ur sängen på morgonen,hej jag är så sämst ibland
men hemma en dag gör ingenting, ingenting,ingenting alls.
I morgon ska jag göra prov på gubbarna, ska bara läsa igenom det lite idag och göra restuppgifterna i KH.

Snart ska jag rasta hunden och idag är ingen bra dag för det är måndag och måndagar suger.
Jag fryser som vanligt.
Jag önskar jag vips kunde bli smalare.
Men orka?
Man är bra som man är.

Jag har ångest för allt
Precis allt hela tiden
Jag har ångest för teatern, den där som vi ska göra.
Men det kommer säkert gå bra, kanske?* Vem vet

Varje dag är fylld av ångest inför ingenting.
Fast just nu har jag inte så mycket ångest
Jo,för att jag glömde ringa sjukanmäla mig.
Men det var skönt att sova ut, riktigt jävla skönt.


Har iaf gjort något bra idag städat bort i köket och ska sortera tvätten sedan. Ikväll ska jag till Robert som sällskap för Susanne när hon ska fylla i sin tatuering.
Sedan när jag kommit in ska jag kleta in henna i håret, så mitt hår blir snyggt,.det ser förjävligt ut just nu.
Uscha.

Snart kommer Jonas och snart åker jag ned till sthlm,det kommer bli bäst för Jonas är bäst.
I dag måste vi beställa tågisar också, eller snart i varje fall.
Har beställt massa kläder från H&M som jag får i höst :),kommer bli fint med en hög nya kläder!

Ha en fortsatt bra dag alla,puss på er!

Tobias

svar: jag är kort, 165 cm :)

2008-05-19    21:46:16    http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: jag menar de : )

2008-05-19    22:06:06    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback