JUST NU VILL JAG BARA GRÅTA

2008-05-19 | 22:17:10 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Gråta riktigt mycket i någons famn.
Få tröst, någon som vill hålla om mig och torka mina tårar.
Snälla?

Jag var hemma idag, för jag orkade inte. Jag orkar ingenting. Sen skulle jag göra kulturhistorian resterna, men det gjorde jag inte heller,får göra det i morgon, IMORGON MÅSTE JAG GÖRA DET! Rättare sagt...
Jag lyssnar på Laleh och jag älskar hennes röst och känner mig gråtig och svag som sagt. Men det får man göra, det är tillåtet det får du. I dag ringde mamma in beställningen,H&M beställningen så till hösten får jag en hög med nya kläder,supernajs! Ska beställa billiga skor från Ellos, alltid roligt med roliga skor, kläder och skor är bra för deppighet, fast bara för stunden dock...

I morgon ska jag ta mig till skolan för att ha matte,teater,samhällskunskap och historia, sedan omprov hoppas jag inte har något fel denna gång! Det är ju ändå enkelt, bara kryssa i vem som är vem, och hade fyra fel sist, så jag tror nog jag ska klara det!

Jag saknar luffy, jag längtar tills han kommer till Ö-vik igen, för han är en så fin vän som utstrålar glädje och vi har inte setts sen i julas och det känns lite tråkigt,men i sommar ska vi nog hitta på en heldel saker hoppas jag!
Snart så kommer iaf Jonas,lasse och prinsessan :), kommer bli superfint!

Till helgen blir det plugg och grillning,myspys! Hoppas det blir grillning bara men det tror jag och nu skriver jag alldeles för mycket igen men så blir det jämt.
Nu tänker jag lägga upp snygga bilder som Susanne tog i mars, bara för att jag önskar jag såg ut så igen, haha, men ska iaf färga håret rosa innan arvika :).
I morgon ska jag fixa henna gröten i mitt hår, så mitt hår blir snyggt igen!

Jag borde egentligen se på Highchaparall nu men jag orkar inte för jag är lat och sitter här i stället,hehe.
Puss på er!

 
FOTOGRAF:Fina Susanne



Fotograf:Finaste Susanne :*



Fotograf:Finaste Susanne :*

Du Susanne kan vi inte fota på onsdag eller så :*? Om jag fixar håret i morgon hehe!

Ha en fortsatt bra kväll alla!

Susanne

Åh, vi kan gråta tillsammans? ;/

Idag har det inte varit någon bra dag för mig heller, har bara haft ångest och vill bara försvinna.



Visst kan vi fota på onsdag! Hoppas att det är fint väder då också.



Och angående din kommentar på min blogg, vi såg Butterfly Effect. :) Rätt bra faktist. Och vi ska festa massa tillsammans på Arvika, och på Kingfestivalen om det blir något iår. ^^

2008-05-19    22:43:56    http://1990something.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback